Personalepolitik

Det er vores opfattelse, at evnen til at tiltrække og fastholde de rigtige medarbejdere er – og i endnu højere grad vil blive – afgørende for succes i servicebranchen.

Kun ved tilfredse og engagerede medarbejdere, vil virksomheden være konkurrencedygtig og i fremgang. Derfor anser vi vores medarbejdere som vores vigtigste aktiv, og derfor er det os magtpåliggende at løse opgaverne hos kunderne, til både vores og kundernes tilfredshed. Medarbejdere som løser deres opgaver tilfredsstillende vil belønnes gennem bonusordning.

Som servicemedarbejder hos Ren Ejendomsservice ApS har du mange muligheder for at opnå fordele både i og udenfor din arbejdstid.

Arbejdspladsen
Hos os får du et arbejde på en fri og uformel arbejdsplads. Her er en god og social omgangstone, frihed under ansvar og egne ansvarsområder. Mærkedage fejres, ligesom den årlige sommerudflugt og julehygge er obligatorisk.

Vi beskæftiger kun folk med ren straffeattest.

Arbejdet
Vores målsætning er at leverer en god kvalitet af det udførte arbejde, hver gang!
Vores kunder har valgt os som deres leverandør, fordi vi yder en god og kvalitetsrigtig ydelse, og ikke pga. af prisen.

Derfor får vores medarbejdere også den tid de behøver til at udføre et godt stykke arbejde. Vi mener nemlig ikke, at stramme tidsplaner er med til at øge kvaliteten i arbejdet, hverken for kunden, eller dig som medarbejder.

Til gengæld forventer vi, at du som medarbejder udfører et godt stykke arbejde, er ansvarsbevidst, initiativrig og tør spørge når tvivlen melder sig.

Rekruttering
Ved ledige stillinger og ansættelse hertil rekrutterer vi både medarbejdere internt, gennem dagspressen, på jobdatabaser og her på hjemmesiden.

Interne medarbejdere som ønsker jobrotation, har ønsker om andre ansvarsområder, eller er kvalificeret til nye arbejdsområder foretrækkes såfremt kvalifikationerne er tilstede.

Læs nærmere om de forskellige jobområder i rubrikken “job” i menuen. Hvor du også kan se om der i øjeblikket er ledige stillinger.