Kundeudtalelser

De er min højrehånd i den enkelte ejendom, og beboerne er overrasket og glade over, at der lynhurtigt bliver taget hånd om problemerne.Hanne Thun Stokholm, Dansk Administrations Center

De har igenem 3 år passet 12 ejendomme for os, upåklageligt.Jens Anker Pedersen, Ejendomsselskabet Østervold

De kan levere varen, god opfølgning, hurtig udrykning.Marianne Gloggengichser, Jyske Bank

Ren overtog vores bygning med 336 lejligheder i januar 2015. Før det havde vi en varmemester med 3 gårdmænd til at servicere bygningen. Siden Ren kom til har vi oplevet et generelt højere serviceniveau. Ting bliver gjort, og der tages selvstændigt initiativ til mindre forbedringer og reparationer. Vi er særligt glade for Rens imødekommenhed og deres servicemindede tilgang til beboerne. Da vi hyrede Ren medførte det en besparelse på ca. 800.000, som vi så kan bruge på andre tiltag og vedligeholdelse. Vi har ikke oplevet nogen serviceforringelser, tværtimod. Vi skal heller ikke bøvle med ansættelser, lønninger, ferie og lignende. Jeg anbefaler varmt Ren ejendomsservice.Jon Koldborg, Formand, Ejerforeningen Rebæk Søpark 3

 

 

 

rebæk søpark 3